Author Topic: Naming the Tiger 800  (Read 7844 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

February 08, 2011, 09:18:55 PMReply #15 on

Offline Nick Calne

  • Cool Cats
  • Bengal Tiger
  • *
  • Location: Wiltshire, England
  • Posts: 1895
  • Activity Meter:
    0.67%

February 09, 2011, 12:57:00 PMReply #16 on

Offline curt

  • Cool Cats
  • Felis Domesticus
  • *
  • Location: Ideeho
  • Posts: 63
  • Activity Meter:
    0%
Nice pic.... Glad no one is taking this to seriously.

They started a new pole for naming the Tiger at TriumphRat

http://www.triumphrat.net/tiger-chat/16 ... rt-ii.html

Vote early, vote often........
So many roads, so little time

February 11, 2011, 08:58:52 PMReply #17 on

Offline oxnsox

  • Cheetah
  • Location: The Far Side (Kiwi country)
  • Posts: 539
  • Activity Meter:
    0%
Ok here's an angle for folks wot speak the Queens English.

Looks like Dame Ednas'  glasses actually
Soo hows about  'An Edna'
or 'The Dame'
'Possum' anyone

(If you don't know Dame Edna  http://www.youtube.com/watch?v=2_N5TRk1Qt8 )
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
  If it ain't Farkled...  don't fix it....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

February 12, 2011, 12:30:33 AMReply #18 on

Offline TigerTrax

  • Cool Cats
  • Bengal Tiger
  • *
  • Location: MidWest USA
  • Posts: 1228
  • Activity Meter:
    0%
I thought Girly sucked.... regardless of the eyelashes.

Steamer fits.

BEAKER fits!

Besides over at Triumph Rat... they lack imagination.
WTF do they know?

GOAT.... sounds like a lonely life on the glen!
\'Life\'s A Journey ..... Don\'t Miss A Turn\'

February 14, 2011, 10:05:53 AMReply #19 on

Offline Tiger-G (OP)

  • Leopard
  • Location: Hartlepool. UK.
  • Posts: 370
  • Activity Meter:
    0.22%
Hmmm,

Sounds a bit like "them and us" from some on this forum. That's a pity  :(

We are all in this together, we have a common interest, considering Rat and T.T are the two most recognised Tiger forums. I didn't start the thread so we could bicker at eachother. I started it as a light hearted way to get the name of the latest Tiger nailed.
Safe Riding.

Regards,
Graeme.

February 14, 2011, 10:38:19 AMReply #20 on

Offline Bixxer Bob

  • Cool Cats
  • Chatty Cathy
  • *
  • Location: Norfolk, England
  • Posts: 5890
  • Activity Meter:
    0.22%
  • I make the mistakes so you don't have to.....
  • LOCATION: Norfolk, England
+1 :wink:

BB (Member of both sides.... :) )
I don't want to achieve immortality through prayer, I want to achieve it through not dying...

February 16, 2011, 09:42:52 AMReply #21 on

Offline Tiger-G (OP)

  • Leopard
  • Location: Hartlepool. UK.
  • Posts: 370
  • Activity Meter:
    0.22%
Hi,

The votes have been cast and counted, and the winner is - Beaker

1st - Beaker.
2nd - Tiger8.
3rd - Cub.
4th - Goat.
5th - Dirtie.

Thanks for taking part  :)
Safe Riding.

Regards,
Graeme.

February 16, 2011, 01:47:45 PMReply #22 on

Offline walker

  • Leopard
  • Posts: 315
  • Activity Meter:
    0%
I saw that. Tiger8 is interesting, but how is that very much different than tiger 800 ?  :?  It's more of an abbreviation than a nickname. Beaker is a good nickname.

crap. Now I want one.

February 18, 2011, 03:55:42 PMReply #23 on

Offline qbto

  • Felis Domesticus
  • Posts: 71
  • Activity Meter:
    0%
  • LOCATION: Scotland
Quote from: "JetdocX"
Yeah, you know any Beemer riders who can pull chicks?  I didn't think so.  Moving on... :lol:


Ewan McGregor !  :roll:

February 19, 2011, 03:27:35 PMReply #24 on

Offline blacktiger

  • Bengal Tiger
  • Location: St.Leonards on sea, England.
  • Posts: 1539
  • Activity Meter:
    0%
2002 955i 72000 miles & counting.
2013 800XC 25000 miles & counting.

February 19, 2011, 04:26:11 PMReply #25 on

Offline JetdocX

  • Cool Cats
  • Bengal Tiger
  • *
  • Location: San Ramon, CA
  • Posts: 1731
  • Activity Meter:
    0%
Quote from: "qbto"
Quote from: "JetdocX"
Yeah, you know any Beemer riders who can pull chicks?  I didn't think so.  Moving on... :lol:

Ewan McGregor !  :roll:


That whiner?   :lol:  :lol:  :lol:
From parts unknown.